środa, 19 lutego 2020

593. Boxy na komunię z figurkami dzieci

Witajcie,
dziś chciałabym pokazać Wam dwa pierwsze exploding boxy na Pierwszą Komunię Świętą jakie wykonałam w tym roku.
Mówiłam już, że UHK ostatnio u mnie królują? Tu również znalazło się dla nich miejsce :)

Boxy są z moimi absolutnie ulubionymi figurkami od  Elfface-figurki tworzone z pasją, Marta tworzy niesamowite cuda zimnej porcelany. Wykonałam wiele projekt z figurkami od Niej, na chrzest, ślub i komunię, ale również na inne okazje, Marta ma nawet osobną kategorię na moim blogu, polecam zajrzyjcie, jak używam Jej WSPANIAŁOŚCI -a później nic tylko zamawiać od Niej te cuda :)

Boxy wykonałam z:
-obie bazy boxaoraz koperty na pieniądze Rzeczy z papieru 
ten kremowy kolor jest najpiękniejszy
-papiery UHK Gallery kolekcja Avonley Day by day urodzinowe wydanie
-figurki ze środka boxa Elfface
-tekturki (wszyściutkie)  Fabryka Weny
-dzieci umieszczone na wieczku I Love Craft kupione w Scrap Pasja
-digi stempel, wianuszek, u dziewczynki I Love Digi

W dziewczęcym boksie znalazło się jeszcze miejsce na obrazek z papierów Stamperii, czyż ta dziewuszka nie jest piękna? Dziękuję Ci za nią Paulinko.














Cena za sztukę 75 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

8 komentarzy:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.