poniedziałek, 24 lutego 2020

596. Album na chrzest Święty

Witajcie,
wiecie, że pierwszy raz robiłam album na chrzest?

Zdecydowałam się na niedziecięcą kolekcję,
pełną kwiatów, delikatnych stonowanych kolorów. Na tematykę albumu natomiast naprowadzają tekturki z Fabryka Weny.

Album pomieści ok. 40stu zdjęć w formacie 9x13 cm.

Album wykonałam z:
-baza albumu Eco - scrapbooking
-papiery ScrapAndMe kolekcja Nice Moments oraz z malutkimi dodatkami  Little Cuties
-tekturki Fabryka Weny
-pieczątki z formatem zdjęć Little corner design


Album możecie obejrzeć na filmie:























12 komentarzy:

  1. piekna pamiątka! sporo pracy włożyłaś. Ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i delikatny album. Będzie cudną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Będzie cudna pamiątka! Nie przesądzony. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album:) każdy szczegół pięknie dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój komentarz znikł, blogspotowi znowu odbija przy dodawaniu komentarzy. :/ Napisałam, że piękny album i że świetnie się prezentują te papiery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, będzie wspaniała pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Że zdjęciami to dopiero będzie wyglądał! Bardzo udany i piękny album :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatny. Wymagał sporo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ozdobiony album :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.