środa, 5 lutego 2020

585. Dwie kartki

Witajcie,

w ostatni weekend byłam na scrapowym zlocie. To było fantastyczne przeżycie.
Przede wszystkim poznanie Scrapowych Koleżanek, z którymi od dawna znam się wirtualnie, wreszcie można było się uścisnąć i pogadać na żywo!
Dodatkowo fajnie było poznać właścicieli moich ulubionych scrapowych marek i pooglądać na żywo ich produkty. Nie kupiłam wiele (na szczęście!), jednak po kilka rzeczy pojechałam i je nabyłam.

Między innymi kupiłam najnowszą urodzinową kolekcję papierów od UHK Gallery Avonlea day by day. I to jedne z pierwszych papierów jakie pocięłam w tym tygodniu. Powstały dwie kartki, jedna uniwersalna druga z urodzinowym napisem. Do kartek, szczególnie do jednej z nich dołożyłam sporo tekturek od Fabryki Weny z zestawu Forest Dream by Reniferove

Obie kartki czekają na Was w moim sklepie internetowym:






P.S. czy Wy widzicie te napisowe stemple!? :) Oł jeee!! użyłam stempla, użyłam stempla, juppi :)




Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

13 komentarzy:

  1. Obie kartki cudowne:)
    Widzę, że stemple są w użytku i już nie robią tylko za wystrój pracowni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne obie! Zwłaszcza ta z turkusem!
    Zazdroszczę Ci tego zlotu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, myślę że jest czego... To był mój pierwszy i było fantastycznie.

      Usuń
  3. Ładnie, kolorki ze sobą pasują i stempel też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczo się prezentują w tych kolorach...świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to połączenie jest "nie moje", ale też całkiem mi się podoba...

      Usuń
  5. Jaka w pełni wiosenna praca. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki. Pierwsza podoba mi się chyba bardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. I zrobiło się wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię czas zlotu, zwłaszcza ten w Katowicach którego nie mogę się doczekać :)
    Fajny czas i świetne spotkania z ludźmi :)
    Kartki fajne a zwłaszcza ta z krokusem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieśmiało pachnie mi wiosną! Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.