niedziela, 16 lutego 2020

591. Jeszcze dwie kartki na Dzień Babci

Witajcie,

dziś chciałam Wam pokazać dwie kartki z jednej z ładniejszych kolekcji z jakimi miałam przyjemność pracować. Jestem absolutnie zakochana w kolekcji LOVE LETTERS od Mintay by Karola.

Obie te kartki wykonałam poza swoją pracownią, miałam kolekcję, czarny papier, trymer oraz klej i nożyczki :) Aaa i dziurkacz, czyli materiały, z których robiłam TEN ALBUM,  też go robiłam poza domem, materiały w torbie podróżowały ze mną... 

Bazę sobie zbigowałam na trymerze łyżeczką :)

Jedną z tych kartek zrobiłam dla siebie, drugą koleżance, pozdrawiam Cię Ewelina :)







Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

10 komentarzy:

  1. Nie byłam przekonana do tej kolekcji, ale rzeczywiście pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie świetne. Tak to bywa, że kiedy się nie spodziewamy albo nie mamy warunków, wychodzą najlepsze prace. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartki:) ja jakoś nie mogę się przekonać do mintayowych papierów

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki :) I pokazują jak niewiele trzeba (oprócz kreatywności ;)) aby tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie piękne! Super wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne papiery to i kartki wyszły wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, w sam raz dla Babci i Dziadka :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.