piątek, 28 lutego 2020

598. Rafał zaprasza na swoją komunię

Witajcie,

dziś przedstawiam kolejną tegoroczną realizację zaproszeń na Pierwszą Komunię Świętą.
Kolejna zmiana już znanego wzoru. Skrzydełka przyklejone na stałe, beże zamienione na błękity.
Jak Wam się podoba taki wzór?

Niestety fotki po ciemku dużego projektu (czy zwykłych kartek /zaproszeń/ ale w dużej ilości) to porażka. O ile pojedyncza sztuka wygląda jako tako o tyle zdjęcie "grupowe" już niestety na kolana nie rzuca... Mam nadzieję jednak, że rzucą Wam światło na ten projekt :)

Podstawowa oferta zaproszeń czeka na Was w moim sklepie:
zapraszam również do kontaktu chętnie stworzę wzór specjalnie dla Ciebie


Wykonałam je z:
-papiery ScrapAndMe
-tekturka Fabryka Weny





Cena 15 zł /1 szt.

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

19 komentarzy:

  1. A mnie się właśnie podoba to zbiorowe zdjęcie, prace robią na nim jeszcze większe wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, no właśnie mi też się podobają takie "zbiorowe" tylko ich jakość podoba mi się mniej...

      Usuń
  2. Zdjęcie wszystkich zaproszeń razem ma swój urok, bez względu na światło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję za dobre słowo ,aż mi się lepiej zrobiło.

      Usuń
  3. Eleganckie, delikatne zaproszenia :)
    Grupowe zdjęcia dla mnie nigdy nie są łatwe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, cieszę się, że nie tylko moją zmorą są...

      Usuń
  4. Ale się napracowałaś, super ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, taka praca to sama przyjemność. Dziękuję, miło mi że Ci się podobają.

      Usuń
  5. Piękne prace, na pewno będzie miło trzymać takie w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo proste i ładne zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.