czwartek, 6 lutego 2020

586. Komplecik na chrzest z bobasem

Witajcie,

ależ dziś jestem cała w emocjach. Zamówiłam wczoraj wieczorem w Retro kraft shop zestaw stempli z najnowszych stempli od Tima Holtza! Dopiero je opłaciłam, ale już ich nie mogę się doczekać. Mam na nie kilka pomysłów i już bym chciała je zrealizować... Zrobię kartki (widzę oczami wyobraźni co najmniej z 5) notes, a może by cały album?! hmmm to musiałby być album dla prawdziwego FANA! Taaak, to nie głupi pomysł... Ciekawi jesteście cóż kupiłam?! :) Niebawem zobaczycie...


A tymczasem. Komplecik na chrzest :)
Skromniutki, delikatniuki. Żółciutko różowiutki :)

Wykonałam go z:
-pudełko, tradycyjnie i oczywiście, najlepsze Rzeczy z papieru
-papiery ScrapAndMe
-bobas z wykrojnika od Craft Passion
-tekturka Fabryka Weny






Cena 50 zł 

Pozdrowionka,
MarSi

12 komentarzy:

  1. Świetny komplecik:)
    Jestem bardzo ciekawa jakie stemple kupiłaś 🤩

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Tima Holtza! Bardzo jestem ciekawa, co kupiłaś i co z tymi stemplami zrobisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie i pięknie ...tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy cieszą, a czekanie na paczkę to prawdziwa frajda-więc doskonale Cię rozumiem :) Zrobiłaś bardzo ładny zastawił, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem strasznie ciekawa co kupiłaś :) Pochwal sie koniecznie :)
    Piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ta rozetka z pudełka z szatką

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutka! Wybrałaś piękne papiery.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.