sobota, 8 lutego 2020

587. Kartka na pożegnanie koleżanki z pracy

Witajcie,

tyle  ostatnio o stemplach na tym blogu... To dziś wyjątkowo kartka ze stemplem w roli głównej. Stempel Primy, który w małej części pokolorowałam  markerami. Na koniec wycięłam po zewnętrznym konturze.

Do kartki dołożyłam kwiaty od Agi C. oraz tekturki z Fabryki Weny. Natomiast kwiat na pudełku jest z jakiegoś Actiona czy innego Tediego ale doskonale mi się tu wpasował.

Papiery w kolorach bieli czerni i złota, z Actiona.

Na tagach podpisali się pracownicy, na pamiątkę.

Digi stempel w pudełku od StempLove.

Sorry, że tyle zdjęć, ale nie umiałam wybrać mniej.













Cena 60 zł

Pozdrowionka,
MarSi

18 komentarzy:

  1. Ależ Cię wciągnęło to stemplowanie - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, niech będzie... Przyznam się.. To zeszłoroczna praca... Tak na dowód, że te stemple to nie tylko "leżały"...

      Usuń
  2. Świetny komplecik:) to ja teraz czekam na malowane stemple:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czekaj i najlepiej często się upominaj no to też co bardzo chciałabym robić...

      Usuń
  3. Rewelacyjny komplecik :) Bedzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam taką nadzieję, szczególnie z tymi podpisami...

      Usuń
  4. Najpierw przeczytałam, że to kartka na pogrzeb koleżanki i się przeraziłam... dobrze, że to na TAKIE pożegnanie - ku lepszemu! Przecudowna praca! Jestem zachwycona nią. Cudny stempel, cudownie go wykorzystałaś - widzę, że tak jak ja obchodzisz bokiem kolorowanie - i dobrze! Kwiatuszki też prześliczne! <3 I super pomysł z tymi tagami! Ściągnę go od Ciebie, jeśli jeszcze kiedyś będę robiła dla kogoś kartkę, "która musi być duża, bo w środku musi się zmieścić dużo podpisów". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, no tak, dałam zły tytuł postu... Mam jednak nadzieję, że każdy zapozna się z treścią postu i kartki...
      Kolorowanie stempli mnie kusi ale na to jeszcze czas nie naszedł.
      Pomysłem się częstuj! :) Na zdrowie. :)

      Usuń
  5. Zjawiskowa kartka! Piękne stemple i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, ach jak miło czytać, że się podoba. : -)

      Usuń
  6. Bardzo nietypowa kolorystyka. Fajny pomysł z tymi tagami

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie za dużo tych zdjęć - każde zwraca uwagę na coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęć jest akurat na tyle żeby dobrze się przyjrzeć pracy :)
    Bardzo ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kartka, bogata w wiele szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.