środa, 1 kwietnia 2020

614. Wielkanocnie z motywami religijnymi

Witajcie,

nie wiadomo jak to będzie z tymi świętami, co?
Tzn właściwie wiadomo, powinniśmy zostać w domu i odpuścić rodzinne spotkania...
Skoro tak... Może tym bardziej wyślijmy do rodziny i przyjaciół kartkę? Napiszmy kilka słów od serca... Sprawmy niespodziankę...


Wszystkie kartki czekają na Was w moim sklepie internetowym:
Ponadto wciąż je tworzę, 
więc jeśli Ci ich mało albo szukasz jeszcze czegoś inne zapraszam do kontaktu.


Kartki wykonałam z:
-baza moja, do kupienia (50 szt. 13 zł)  https://wariacjemartyski.pl/pl/c/BAZY/75
-grafiki I Love Digi











Pozdrawiam i życzę zdrówka,
MarSi

10 komentarzy:

  1. Piękne, proste i na temat.
    Bardzo mi się podoba pierwsza grafika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Dorotą - piękne i eleganckie! Bardzo mi się podoba ten pomysł z wpleceniem sznureczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Taaak? mi ta biel nie do końca pasuje... Już krem+craft lepiej...

      Usuń
  4. No właśnie - nie wiadomo... Kartka na pewno sprawi radość.
    Piękne stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne:) A święta w tym roku będą... hmmm... któż to wie

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i elegancko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, takie jak powinny być na Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.