piątek, 3 kwietnia 2020

616. Kto w tym roku ucieszy się z kartki od Ciebie?

Dzień dobry,

z ogromnym smutkiem obserwuję zanikającą, a cudowną, tradycję wysyłania kartek. Jako ich odbiorca jako ich nadawca no i nie ukrywam, że jako ich twórca...
Pamiętam to zamieszanie (ale jakże przyjemne zamieszanie!) związane z tym. Szukanie odpowiednich kartek, wybieranie, wypisywanie, wpisywanie adresów, wybieranie która kartka dla kogo...

W tym roku święta inne od poprzednich, może to dobry moment do wrócenia do tej tradycji...

Kartki czekają na Was w moim sklepie:

A ten zbiór wykonałam z:
-moja baza, do kupienia tu: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/BAZY/75
-papiery LemonCraft Spring Wishes -blok A4
-tekturki Anemone


 

 





Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

11 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :) Ja juz swoje wysłałam, a i nawet jedną już dostałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :)
    Ja nie wiem jak w tym roku z nimi będzie - wyjscie na pocztę, stanie w kolejne - chyba nalezy do rzeczy zakazanych po ostatnich obostrzeniach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale znaczki można kupić przez internet :) Polecam:
      o, tu: https://www.envelo.pl/e-znaczek-pocztowy/app/#/wybierz-znaczek

      Usuń
  3. Przeurocze!
    To prawda, znaczki można sobie wydrukować samodzielnie. Ale kolejka to nie jest wina ludzi, tylko poczty, nie jest zakazana. Cały czas mówię, że poczta gra nieuczciwie, narażając ludzi na zarażenie się na zewnątrz, zimno sprzyja wirusowi. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie kolorowe-przywołują wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kartki wywołają uśmiech na twarzy. Są bardzo pogodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku nie wysyłam kartek:) A twoje wyszły piękne i mam nadzieję, że komuś sprawią radość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki cudowne i przyjemnie lekkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) a co do wysyłania, szkoda że ten zwyczaj zanika, chociaż w obecnej sytuacji może to i lepiej, nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj brakuje tej tradycji wysyłania kartek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze kartki, ja szczerze to w tym roku nawet nie miałam chwili by swoje zrobić :( ale na przyszły rok może się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.