niedziela, 19 kwietnia 2020

627. Layout z kolekcji Harmony

Heyka,
layouty to coś co tworzę zdecydowanie RZADKO, nie czuję, nie umiem, jednak... Czasami kuszą... No i właśnie skusiło...
Nadarzyła się okazja by podarować koleżance coś na ścianę i dałam się ponieść...

Myślę, że to nie ostatnia taka praca.
Jak słusznie domyślacie się po użytej kolekcji jest to zdecydowanie bieżąca praca.
Wykorzystałam kolekcję, którą jestem zachwycona (z niej też zrobiłam Album dla siebie) Harmony od Mintay by Karola. 

Użyłam również maskę Agaterii, którą odbiłam woskiem SeeArt (kolor Kameleon ziel.-nieb.)
oraz stempla, który odbiłam Distress oxidem.

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii (tych krytycznych również), bo nie bardzo mam doświadczenie w takich pracach... 














Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

10 komentarzy:

  1. Ja też rzadko robię LO, chyba z tych samych powodów co Ty, ale ten wyszedł Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię oglądać czyjeś scrapy. Zachwycać się ich detalami i co chwilę odkrywać coś nowego na nich.
    Ja robie LOsy od wielkiego dzwonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy layout, bardzo mi się podoba! Ja jeszcze nie mam odwagi na takie duże formy, ale może kiedyś?
    Bardzo mi się podobają te różne drobiazgi mediowe. Nie wpadłabym na to, żeby wosk przetrzeć przez maskę, myślałabym, że się rozmaże, a tu proszę, jaki super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie robię LO, choć ta forma bardzo mi się podoba może kiedyś coś zrobię a raczej spróbuję zrobić, Twój jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie skomponowany. Dużo się tu dzieje, ale wszystko jest na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne LO , świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna oprawa zdjęcia, lubię LO. Nie zrobiłam ich zbyt wiele, są dla mnie cały czas czymś niezwykłym :) Dają dużą swobodę tworzenia. Podobają mi się dodatki na Twoim LO i ułożenie. Zrezygnowałabym jednak z kwiatów i dałabym coś pasującego do zimowego zdjęcia. Może jakieś kamyczki różnej wielkości, gałązki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super scrap. Fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.