czwartek, 16 kwietnia 2020

624. Kartki z ZoJu Forest Dream -dla Mamy i uniwersalne

Dzieńdoberek,

dziś prezentuję moje wariacje na temat Forest Dream od ZoJu Design, miałam ochotę na trochę leśnych klimatów. Kolekcja jest przepiękna, mieszanka zieleni z fioletami i różami zaskakująca, ale niezwykle miła w pracy... Wykonałam 4 kartki, dwie uniwersalne oraz dwie z myślą o zbliżającym się Dniu Mamy.

Myślę, że to nie koniec mojej przygody z Forest Dream...
Czeka na pokazanie jeszcze album z tej kolekcji, jednak on poczeka jeszcze do maja -gdyż wtedy zostanie wręczony koleżance na urodziny... Ale i na kartki jeszcze mam ochotę... Tak bardzo lubię (co u wielu z Was piszę na blogach Waszych) krótkie hasełka, miłe sentencje, jakieś mobilizujące słowa, których w kolekcjach ZoJu jest tak wiele...

Wszystkie czekają na Was w moim sklepie:

Wykonałam je z:
-papiery: ZoJu
-tekturki Fabryka Weny














Ceny 23-25 zł /1 szt.

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

13 komentarzy:

  1. Fajne te papiery i ciekawe karteczki z nich poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu.
      Czasem lubię tak po prostu, niezobowiązująco, uniwersalnie...

      Usuń
  2. Śliczne również zamierzam zakupić te papiery, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziękuję bardzo, miło mi że Ci się podobają.
      Jak już będziesz kupowała te, to zerknij też na nowszą dziewczęco podróżniczą kolekcje od Zoju, są fantastyczne ja właśnie dziś je dostałam.

      Usuń
  3. Masz rację, papiery są super! Piękne kartki z nich stworzyłaś! Szczególnie ujęła mnie ta z wiewióreczką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te papiery! Zwierzątka wspaniale zdobią Twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kartki powstałe przy użyciu wycinanek. Twoje są super, każda mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki. Pięknie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystkie ale urzekły mnie dwie - z liskami i z wiewiórką ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajowe, super te zwierzaczki a lisek najfajniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bardzo a z liskami najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszły:) ja się chyba zakochałam w tej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.