niedziela, 5 kwietnia 2020

618. Dziewczęce, dziecięce przeurocze kartki

Heyka,

niedawno koleżanka mi podarowała, a może właściwie lekko ją do tego zmusiłam? arkusz ze Stamperii z postaciami dziewczynek, słodko różowo.
Na arkuszu było 6 prostokątów z kompozycjami, ja użyłam te 3 z dziewczynki i wykonałam z nimi kartki, na pozostałe 3 (z konikiem na biegunach, sercem i z kwiatami) na razie nie mam weny.

Te kartki dały mi dużo ukojenia i dużo radości. W ciężkim koronowirusowym tygodniu przez 3 kolejne dni po pracy wykonywałam te 3 kartki... I wszystkie choć proste dawały mi mnóstwo radości... I każda przez ciężką głowę była ciężka do zrobienia. Ale uparcie wiedziałam... Że ich potrzebuję.

Kartki czekają na Was w moim sklepie:

Kartki wykonałam z:
-dziewczynki Stamperia
-papiery ScrapAndMe
-tekturki Fabryka Weny
-stemple (napis o dziecku, oraz przeszycia) Agateria











Cena 25 zł /1 szt.

Pozdrawiam Was serdecznie,
MarSi

10 komentarzy:

  1. Przeurocze! Wcale Ci się nie dziwię, że chciałaś ten arkusz. :D Też bym chciała. :D
    Czym ozdobiłaś napisy? Wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy w dniu urodzin to distresy +glossy accents. "Oczy dziecka" to stempel.

      Usuń
  2. Szalenie słodkie i urocze :) Pięknie pomalowane stemple!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. To nie stemple to gotowe grafiki wycięte z arkuszu.

      Usuń
    2. Ups :) Nie zakodowałam tego podczas czytania postu i pisania komentarza, gapa ze mnie ;)

      Usuń
  3. Są przecudne! A te dziewczynki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.