środa, 15 kwietnia 2020

623. Na urodziny dla kobiety pełnej pasji

Cześć.

Kolejna bardzo zaległa praca. I bardzo wyjątkowa. Moja przyjaciółka zamówiła u mnie kartkę na urodziny dla swojej koleżanki. Asia, Jubilatka, do Kanapowców nie należy, miałam wiele rzeczy do wyboru co na tej kartce mogło się znaleźć. Udało mi się ująć trzy... Góry, balet i mężczyzna, który zmienił pseudonim na Mąż.

Kartka jest formatu A5 co bardzo mi ułatwiło sprawę, takie też było zalecenie zamawiającej, gdyż grono przyjaciół chciało coś dla niej napisać...

Najbardziej chyba podoba mi się ta część górska. Z chmurkami, (to tekturki) górską chatą  Wycięte z kolekcji) i górami (również tekturka).










I jak Wam się podoba tak złożona praca? Nie za dużo na niej umieściłam??

Pozdrowionka,
MarSi

8 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Uwielbiam takie robione pod kogoś konkretnie, zawsze są ciekawe, zwłaszcza jeśli solenizant jest ciekawym człowiekiem. :) Przepięknie Ci wyszła ta kartka! Szczególnie ta część górska. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wszystko poskładałaś, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa - i jakoś nie przytłacza, mimo wielu elementów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świętnie sobie poradziłaś - najbliższa memu sercu jest część z górami ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bogaty w detale komplecik. Super sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prace z umieszczeniem wielu elementów to nielada wyzwanie. Świetnie sobie poradziłaś. Motyw z chatą i górami wyszedl rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niełatwe to zadanie, połączyć tyle różnych zagadnień, ale poradziłaś sobie świetnie i wyszła bardzo ciekawa, a przede wszystkim osobista kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna:) świetnie sobie poradzilas:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.