sobota, 18 kwietnia 2020

626. Dla Mamy

Witajcie,

w mojej pracownia przybywa kartek na Dzień Mamy.
Przedstawiam kolejną, bardzo ukwieconą, całą w fiolecie.

Dużo się nawycinałam, dużo się naukładałam. Napis jest biały, najpierw potraktowałam go perełkami w Nuvo następnie  Glossy Accents.

Jak Wam się podoba taka nawycinana kartka? Ja jestem bardzo zadowolona z efektu, chociaż nie ma za wiele takich prac w mojej scrapowej pracowni. 

Do wykonania kartki skorzystałam z papierów ScrapAndMe kolekcja Meadom Impressions
tekturka od Fabryka Weny

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Na-Dzien-Mamy/74






Kartkę zgłaszam do wyzwania w ScrapAndMe
















Pozdrowionka, MarSi

10 komentarzy:

  1. Pięknie! Bardzo lubię te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Chętnie zobaczyłabym więcej takich. I super ten napis wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka ja też mam w planach zrobić kilka kartek z tej właśnie okazji ale czy się uda? zobaczymy....

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne połączenie fioletu i różu. Cudnie ukwiecona kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleństwo kwiatów, piękny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra:) bardzo mi się podoba kompozycja na tej kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe" Pozdrawiam:)Ines DT

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.