sobota, 4 kwietnia 2020

617. Album na I Komunię Świętą

Witajcie,

dziś pokażę Wam album na Pierwszą Komunię Świętą.
Album wyszedł mi cudnie różowiutki przełamany jasnymi kolorkami. Bardzo dziewczęcy i delikatny. Na każdej stronie umieściłam jakiś komunijny akcent.

Pomieści on ok. 25 zdjęć w formacie 9x13 oraz 10x15.
Jednak jak już kojarzycie z moich poprzednich albumów ilość zdjęć uzależniona jest od formatów i gęstości wklejanych zdjęć. Są miejsca gdzieś możemy wkleić jedno większe zdjęcie lub 2 czy 4 mniejsze. Maty również możemy okleić jedno lub dwustronne. Moje albumy są elastyczne, więc z pewnością dopasujecie je pod swojej potrzeby..
Ponadto każda kartka jest kieszenią, więc jeśli zdjęć z uroczystości jest więcej można je przechować w tych kieszeniach.



Album możecie pooglądać na filmie:


Album wykonałam z:
-baza albumu Eco Scrapbooking
-papiery ScrapAndMe kolekcja Celebrations Rouge
-tekturki Fabryka Weny
-stempelki z formatem zdjęć  Little corner design

Wykorzystałam również arkusz z kolekcji First Communion Girl
Wszystkie kwiaty wycięte pochodzą z dużej kolekcji.



 

 













Cena 220 zł 

Pozdrawiam Was cieplutko,
Martyna Siekirka

10 komentarzy:

  1. Delikatny, uroczy - cudowna pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Idealny na dzisiejsze czasy, kiedy mamy mnóstwo zdjęć z każdej okazji. Nie wiem, jak ludzie mogli kiedyś żyć bez takich pamiątek, ja mam z komunii 5 zdjęć od fotografa i to wszystko. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmarko ja mam dużo zdjęć i z komunii i z studniówki mam duże albumy na wklejane zdjęcia. Ten komunijny dodatkowo jest "ozdobiony" słowami Mamy, cytaty, itp

      Usuń
  3. Piękne zrobimy album, delikatny dzieci papierom i bardzo nastrojowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widziałam i ciągle się zachwycam😍

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, przemyślany i dopracowany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.