wtorek, 21 kwietnia 2020

629. Maj -Dzień Mamy

Witajcie,
maj to oprócz komunii Dzień Mamy!

Jeśli macie swoje Mamy blisko siebie i co rusz się z nimi widzicie to cudownie! Jeśli jednak dzielą Was kilometry może sprawisz swojej mamie niespodziankę i wyślesz jej kartkę? Personalizowaną nawiązującą do tego co lubi, czym się interesuje, jaki lubi kolor...

Tę kartkę wygrała Pani na aukcji charytatywnej. Poprosiła o kartkę na Dzień Mamy.
Mama lubi jogę, rower, winko (z córką!) i koty. Udało mi się do niektórych z tych rzeczy nawiązać...

Kilka kartek czeka już u mnie w sklepie:
natomiast jeśli chcecie coś u mnie zamówić zapraszam do kontaktu.

Komplecik wykonałam z:
-koty są od Tima Holtza

 







Pozdrowionka,
MarSi

9 komentarzy:

  1. Fajnie sobie poradziłaś w tematem, ja mam swoją mamę na szczęście po sąsiedzku więc pewnie wręczę jej jakąś kartkę, którą sama wykonam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka Ci wyszła fantastyczna, super te grafiki są!
    Ale niestety najszczęśliwsi to są ci, którzy swoich matek nie widują. Ok. 80% wszystkich zaburzeń psychicznych u osób dorosłych spowodowały ich mamuśki. Do tego ponad 80% osób niepełnosprawnych doznaje codziennie przemocy od... matek właśnie. To są kosmiczne liczby, nie jakieś rzadkie wyjątki! Rzadkim wyjątkiem jest normalna matka, która nie krzywdzi. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplecik dla mamy , bardzo uroczy i taki wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nadzieję, że uda mi się wysłać kartkę. Zawsze staram się coś przygotować i wysłać, jeżeli się nie spotkamy.
    Bardzo ciekawy komplecik, fajnie łączy różne motywy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A w środek parę ciepłych słów ... jeśli nie można powiedzieć bezpośrednio. Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka na wesoło, szalona i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik:) świetnie sobie poradziłaś z połączeniem tyłu tematów:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.