czwartek, 2 kwietnia 2020

615. Wyslij kartkę na święta

Witajcie,

w kolejnym Wielkanocnym poście przedstawiam dwie kartki, trochę bardziej kolorowe niż te poprzednie, ale zdradzę Wam, że mniej kolorowe niż te które zobaczycie jutro (bo ja już wiem co Wy zobaczycie jutro). Są również o wiele bardziej skromne.

Kochani... Święta nam odwołali? Wyślij do Bliskich kartkę spraw im przyjemność. Zrób niespodziankę... Oni nie wysyłają?! Ojjj, no nie musisz się porównywać. Bądź lepsza :)

Kartki czekają na Was w moim sklepie:

A te wykonałam z:
-papiery LemonCraft Spring Wishes -blok A4
-grafiki I Love Digi





Pozdrowionka,
trzymajcie się zdrowo,
Martyna

11 komentarzy:

  1. Piękna kartka:) ja w tym roku nie wysyłam kartek, bo nie chcę iść na pocztę po znaczki:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczki można wydrukować samodzielnie w domu. :) A potem wrzucić kartki do skrzynki bez wycieczki na pocztę. :)
      Mnie bardziej martwi to, co poczta zrobi z tymi kartkami. Czy je w ogóle dostarczy. :(

      Usuń
  2. To prawda, co piszesz. :) Ja praktycznie nie dostaję kartek. Jestem jedyną scraperką wśród osób, którym wysyłam kartki. Moi przyjaciele pamiętają o mnie w inny sposób, że tak powiem - pomocny. Ale mnie sprawia radość robienie dla nich kartek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i takie radosne (w tym trudnym okresie) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku wyjątkowo nie wyślę kartek... To nieco zbyt skomplikowane...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza skromna i elegancka, druga promienna :) w tym roku także nie ślę kartek, choć bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku również nie wysyłam kartek, choć może powinnam?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne kartki. Pierwsza bardzo mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.