poniedziałek, 13 kwietnia 2020

621. Mój prywatny album

Witajcie,

wiele moich filmów zaczynam od słów: "ten album jest wyjątkowy..." dziś tak właśnie chciałabym zacząć ten post...
Ten album jest wyjątkowy ponieważ zrobiłam go dla samej siebie. W styczniu 2018 byłam z koleżanką na wycieczce w Warszawie. Album dla koleżanki zrobiłam od razu, natomiast mój komplet zdjęć oprawy doczekał się właśnie teraz...  Album koleżanki możecie zobaczyć tutaj:
http://wariacjemartyski.blogspot.com/2018/01/album-z-wycieczki.html

W albumie są 33 zdjęcia, pierwotnie były w formacie 9x13 są w różnym :)

Bazę dostałam w prezencie od Sylwii z kanału Zrobione prze April.

Album jest formatu 11x16 cm

Wykonałam z kolekcji papierów od Mintay by Karola kolekcja Harmony.


Zapraszam na film:


lub zdjęcia:




















pozdrowionka,
MarSi

10 komentarzy:

  1. Jest przepiękny! Te papiery idealnie pasują. I baza fajna, aż mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla siebie z reguły tworzymy "na końcu" ;-) Super album!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny album. Mi też ciężko się zebrać do robienia albumów dla siebie, a już o wklejeniu zdjęć nie wspomnę 🤦‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały jest ja jakoś nie mogę się zebrać do robienia albumów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobić coś dla siebie, to świetna sprawa! Masz wspaniałą pamiątkę w postaci tego albumu. Ze zdjęciami wygląda przewspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz miała piękną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny album, uwielbiam takie pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały:) wygląda jakbyś papiery dobierala do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.